خانه / مشخصات درب ضد حریق / منظور از چپ بازشو و راست باز شو درب ضد حریق چیست؟
چپ بازشو راست بازشو درب ضد حریق

منظور از چپ بازشو و راست باز شو درب ضد حریق چیست؟

3.2/5 - (5 امتیاز)

درب ضد حریق چپ بازشو و راست بازشو

قبل از توضیح دادن درباره چپ بازشو بودن و راست باز شو بودن و اهمیت این موضوع در درب ضد حریق مهم است بدانید که درب ضد حریق با چارچوب و فریم آن فروخته و ساخته میشود و اگر جایی شنیدید که درب ضد حریق را بدون چارچوب و بدون فریم به فروش میرسانند در داشتن تاییدیه و مجوزات لازم ایشان باید شک کنید.

اهمیت چپ بازشو بودن یا راست بازشو بودن در درب ضد حریق

به هر حال از این رو که فریم و چارچوب درب همراه با آن ارسال میشود چپ بازشو بودن و راست بازشو بودن درب مهم است و ممکن است گاهی درب به کار یک محل نیاید و نتوانند از آن استفاده کنند چرا که سمت راست آن بسته باشد و درب نیز راست بازشو باشد که به طرف بسته باز شود و راه خروج بسته باشد.

علاوه بر آن از درب های ضد حریق برای خروج اضطراری در هنگام آتش سوزی استفاده میشود و بیشترین کاربرد این درب ها همین امر میباشد بنابراین باید بسیار برای سازنده یا پیمانکار و کارفرما مهم باشد که درب ها به طرفی باز شوند که به سمت فضای باز یا راه خروج باشد تا در صرت وقوع حادثه بیشتری کارایی را داشته باشد.

پشت درب پشت کلاف درب ضد حریق

به همین دلیل وقتی از شما درباره ابعاد پشت در پشت کلاف پرسیده میشود نیز منظور همین امر میباشد که میخواهند سایز دقیق بدون فریم گذاری و بدون چارچوب گذاری را از شما استعلام کنند که ابعاد استاندارد را به کرات در همین وبسایت خدمت شما ذکر کرده ایم.

تا حدودی سعی بر این شد که به طور خلاصه وار توضیحات کامل و جامعی در این زمینه خدمت شما ارائه شود اما اگر همچنان در این راستا ابهاماتی برای شما باقی مانده است به راحتی میتوانید با ما تماس بگیرید و در طی تماس تلفنی سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید تا بتوانید سفارش مطمئنی را ارسال نمایید تا پیشفاکتور برای درب های ضد حریق درخواستی شما ارائه شود.

چپ و راست درب ضد حریق

چپ بازشو راست بازشو درب ضد حریق

 

درب ضد حریق چپ بازشو و راست بازشو

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

درب های ضد حریق در آتش نشانی

مشخصات فنی درب ضد حریق از دید سازمان آتش نشانی تهران

مشخصات فنی درب ضد حریق چگونه باید باشد؟ تولید کنندگان قانونی این درب های ضد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *