خانه / تولیدکننده درب ضد حریق
تولیدکننده درب ضد حریق (سازنده درب ضد آتش)
تولید کننده درب ضد حریق

تولیدکننده درب ضد حریق

تولیدکننده درب ضد حریق

همانطور که در مطالب قبل خدمتتان عرض شد ما تولیدکننده درب ضد حریق با تائیدیه آتش نشانی از تهران و وزارت مسکن و شهرسازی هستیم و انواع درب ضد حریق با سایز ها و ابعاد مختلف و ویژگی های درخواستی شما را برایتان در اسرع وقت ساخته و خدمتتان ارسال میکنیم.

افتخار این را داریم که تولیدکننده درب ضد حریق انواع درب اتاق سرور ، درب های بیمارستانی مختص استفاده در بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی ، انواع درب برای کارخانجات صنعتی و انبارهای ایشان که همگی باید ضد حریق و ضد دود باشند هستیم و این درب های ضد حریق را با انواع دستگیره های آنتی پنیک و دستگیره های داف ترکیه برای شما عزیزان تولید نموده، ساخت انواع درب را در اسرع وقت انجام داده و طی 15 روز کاری تحویل میدهیم.

سایز ها و مشخصات تولید درب ضد حریق

ناگفته نماند سایزهای موجود و دپو در انبار 210*110 و 210*105 و 205*110 و 205*105 هستند که بصورت آماده در انبار موجود داریم و هر زمان که بخواهید در اسرع وقت خدمتتان ارسال میکنیم اما اگر سایز ویژه برای ساختمان و پروژه در حال احداث خود بخواهید لازم است که 15 روز کاری به ما زمان بدهید و سپس درب خود را تحویل بگیرید.

انواع درب های ضد حریق تک لنگه و دولنگه ، شیشه خور یا بدون شیشه و با انواع دستگیره و قفل درخواستی در رنگ های کوره درخواستی با انواع سایز های درخواستی در اسرع وقت قابل تولید میباشد که خواهشمند است برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تولید درب ضد آتش با مشخصات درخواستی

به طبع تولید انواع درب ضد حریق با توجه به ویژگی های درخواستی شما برای هر درب هزینه و قیمت خاص خود را در پی خواهد داشت و جهت صدور پیش فاکتور با ما تماس بگیرید تا با توجه به سایز درب ضد حریقی که شما درخواست میدهید و سایر ویژگی های درخواستی شما اعم از قفل و دستگیره و… قیمت درب خدمتتان ارائه شود.

تولیدکننده درب ضد حریق
تولید کننده درب ضد حریق

 

همانطور که پیشتر نیز خدمتتان عرض کرده ایم شاید عده ای بتوانند با دستگاه خم فولاد و جوش CO2 به همراه مقدایر پشم سنگ یک درب ضد حریق تولید کنند و آن را با رنگ کوره رنگرزی نمایند اما این امر موجب نمیشود که بتوانند تاییدیه آتش نشانی بگیرند و یا مجوزات تولید و آزمایشها را همگی پاس کنند.

قطع به یقین باید درب تولیدی ایشان بتواند از آزمایش های آزمایشگاههای مراکز اخذ جواز سربلند بیرون بیاید که این کار مستلزم آزمون و خطاها و تلاش های بی وقفه ایست که بتواند تجربه کاری را بالا برده و کیفیت را در نکات ریز رعایت کنند تا بتوانند تاییدیه ها و مجوزات را فراهم آورند.