خانه / خرید درب ضد حریق / سوالات متداول در مورد درب ضد حریق
سوالات درب ضد حریق

سوالات متداول در مورد درب ضد حریق

سپاس از توجه شما

به چه دربهایی ضد حریق با تاییدیه آتش نشانی میگویند؟

درب های ضد حریق تاییدیه دار دربهایی هستند که توسط وزارت مسکن راه و شهر سازی و سازمان آتش نشانی استان مورد تایید قرار گرفته باشند و اجازه ساخت این دربها با نظارت سازمان های فوق به شرکت های مختلف داده می شود و درب ضد حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی قرار می گیرد که همه مواد اولیه آن و روش ساخت آن با نمونه موجود در وزارت مسکن و شهرسازی یکی باشد و تولید کننده درب ضد حریق در آن تقلبی نکرده باشد که ما خوشبختانه این دربها را میتوانیم خدمت شما تقدیم کنیم.

چطور تشخیص بدهیم که یک شرکت مورد تایید سازمان آتش نشانی میباشد یا خیر؟

در ابتدا وزارت مسکن راه و شهرسازی به شرکت تولید کننده و یا کارخانه درب ضد حریق گواهی نامه فنی ارائه می کند و سپس سازمان آتش نشانی نام شرکت مورد تایید را در سایت خود قرار می دهد. که گروه صنعتی درب همدان با نام همگتان درب در سال 94 موفق به اخذ تمامی گواهی نامه ها جهت تولید درب ضد حریق با تاییدیه آتش نشانی شده است.

معیار تعیین قیمت برای دربهای ضد حریق چیست؟

با توجه به اینکه کارخانه درب ضد حریق دربهای مختلف با متریال های متنوعی را جهت انجام تست ارسال می کنند و بعد از تایید این دربها این متریال قابل تغییر نمی باشد ارائه نمونه اولیه مهندسی شده و ارزان قیمت بسیار در قیمت درب ضد حریق موثر بوده و شرکت هایی که بتوانند تاییدیه با مقاومت 240 دقیقه ای و درب ضد حریق ارزان ارائه کنند می توانند بهترین انتخاب برای شما باشد کارخانه درب همدان نسبت به تولید و فروش درب ضد حریق فعالیت می کند موفق به اخذ تاییدیه 240 دقیقه ای از سازمان آتش نشانی شده و می تواند فروش درب ضد حریق ارزان را به شما نوید دهد.

مجددا خدمت شما خاطر نشان میسازیم که ما در گروه صنعتی درب همدان آماده عقد قرارداد با شما سازندگان و پیمانکاران میباشیم و باعث افتخار ما خواهد بود اگر با ما تماس بگیرید تا در خدمتتان باشیم.

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

خرید اینترنتی درب ضد حریق

خرید اینترنتی درب ضد حریق

درب ضد حریق اینترنتی امروزه با گسترش ارتباطات و تکنولوژی اینترنت دیگر همه خریدها که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *