خانه / درب ضد حریق ارزان
درب ضد حریق ارزان و خوش قیمت
درب ضد حریق ارزان

درب ضد حریق ارزان

درب ضد حریق ارزان

همانطور که در جریان هستید درب ضد حریق طی سالهی گذشته عمدتا از چین به کشورمان وارد میشد و همانطور که میدانید با قیمت بسیار بالاتری برای پیمانکاران عزیز تمام میشد چرا که درب ضد حریق دارای وزن بالایی است و به همین دلیل حمل و نقل آن هزینه زیادی را برای واردکنندگان در پی داشت. و ایشان نیز به ناچار علاوه بر گمرک و سود خود این هزینه را از خریدار دریافت میکردند.

اما پس از تولید درب ضد حریق همدان در کشورمان هم اشتغالزایی برای جوانان فراهم شد و هم قیمت تمام شده آن ارزان تر شد و درب ضد حریق ارزان روانه بازار داخلی شد که این امر منجر به کاهش چشمگیر واردات این محصول شد و از خروج ارز نیز از ایران کاسته شد.

درب خروج اضطراری ارزان

برای دریافت قیمت درب ضد حریق خواهشمندیم که با ما تماس بگیرید چرا که این درب های خروج اضطراری عمدتا پس از سفارش شما ساخته خواهند شد و با توجه به ابعاد مورد نیازتان و دستگیره درب و سایر ویژگی های درخواستی قیمت متفاوتی دارند. و همانطور که گفته شد این درب های ضد حریق را با توجه به نیاز شما و تعدادتان با هر سایز و ابعادی که نیاز داشته باشید اعم از درب ضد حریق شیشه خور بودن یا نبودن درب ضد حریق دولنگه یا تک لنگه و نیز دستگیره های متفاوت قابل ساخت در اسرع وقت میباشند که اگر سایز شما خاص باشد 15 روز کاری زمان خواهد برد.

درب ضد آتش ارزان

اما ما تضیمن بهترین قیمت و بالاتریت کیفیت موجود در درب های ضد حریق ارزان را به شما میدهیم و با اطمینان خاطر به شما عزیزان عرض میکنیم که درب ضد حریق ارزان را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از ما خریداری میکنید و این درب ها دارای تاییدیه آتش نشانی از آتش نشانی تهران هستند.

برای اطلاعات دقیق و ثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور خواهشمند است با ما تماس بگیرید تا در خدمت شما عزیزان باشیم.

درب ضد حریق ارزان
درب ضد حریق ارزان

 

ضمنا یادآور میشویم که فروش درب ضد حریق ارزان به معنای حتی یک درصد پایین بودن کیفیت کار ما نیست.  صد البته که با تاییدیه های آتش نشانی و یو ال و … کار را ارائه میکنیم و از بابت مجوزات و گرفتن پایان کار شام تضمین صد در صدی وجود دارد و به لحاظ کیفیت از همه نظر کار ما بالاتر از نمونه های خارجی و مشابه است و از این بابت میتوانید با خیال راحت تماس گرفته و سفارش خود را بیان بفرمایید. چه از نظر میزان تحمل حرارت و چه به لحاظ دستگیره و کیفیت رنگ و … با تضمین پایینترین قیمت و بالاترین کیفیت کار ما خدمت شما عرضه خواهد شد.