خانه / خرید درب ضد حریق / خرید درب ضد حریق در ابعاد 210*105 و 110*210
خرید دربهای ضد حریق (خرید درب حریق)
خرید درب ضد حریق

خرید درب ضد حریق در ابعاد 210*105 و 110*210

5/5 - (4 امتیاز)

خرید درب ضد حریق در ابعاد 210*105 و 110*210

برای خرید درب ضد حریق با ابعاد درخواستی و یا ابعاد مورد نیازتان در خدمت شما هستیم و ابعاد دپو به صورت ابعاد 210*105 و نیز 210*110 بصورت موجود میتوانید با ما تماس بگیرید.

تنها ابعادی که به صورت دپو در انبار موجود هست همین دو سایز در رنگ های کرم و سفید بوده و دیگر ابعاد با دیگر رنگ ها را باید سفارش داده تا برای شما ساخته شوند. که مشخصات درب ضد حریق ایمن و مطمئن نیز در آن ها بصورت کامل رعایت شده است.

ساخت و تولید درب ضد آتش

ما در تمام طول سال در تمام ماهها و ایام هفته در خدمت شما هستیم و هر زمان که نیاز داشتید با ما تماس بگیرید. انواع درب ضد حریق با ابعاد درخواستی با قفل و دستگیره درخواستی به همراه تاییدیه و یو ال برای شما عزیزان ساخته میشود و خدمتتان ارسال میگردد.

انواع سفارش ساخت دولنگه نیز میپذیریم که برای این که بدانید درب ضد حریق دولنگه چیست؟ و کاربرد های آن را بیشتر مطالعه کنید در مطالب مختلف سایت برای شما به تشریح توضیح داده شده است.

خرید درب ضد حریق از کارخانه آن در همدان صورت میگیرد که برای شما بسیار به صرفته تر خواهد بود و هنگامی که پیشفاکتور ما را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید به این موضوع بیشتر پی خواهید برد. با ما تماس بگیرید تا همه موارد لازم و اطلاعات کامل را در اختیارتان قرار بدهیم.

خرید دربهای ضد حریق
خرید درب ضد حریق

ابعاد معمول این دربها همین یک و ده در دو و ده و یک و پنج در دو و ده هستند که از قدیم این استاندارد رعایت میشده و هم اکنون نیز به همین منوال ادامه دارد که میتوان دلیل آن را هم قد انسان ها نام برد که همه درب های معمولی در همین حدود ابعادشان جابه جا میشود و یک چیز نرمالی هست.

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

درب ضد حریق راه پله

درب ضد حریق راه پله

درب ضد حریق راه پله همانطور که قبلا خدمتتان در مطالب همین سایت عرض کردیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *