خانه / درب خروج اضطراری – درب ضد حریق
تولید کننده درب خروج اضطراری
درب خروج اضظراری ضد حریق

درب خروج اضطراری – درب ضد حریق

درب خروج اضطراری – درب ضد حریق

درب خروج اضطراری یا همان درب ضد حریق درب هایی هستند که طبق مقررات ملی ساخت درب ساختمان و استاندارد سازندگان ساختمانی باید برای فرار در هنگام آتش سوزی و پیشگیری از سرایت دود و آتش به دیگر نقاط ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند. از اسمش پیداست که باید برای خروج اضطراری مورد استفاده قرار بگیرد و در هنگام اضطرار و ضرورت این درب ها کارایی دارند و وقتی که حریق رخ میدهد بتوانند از آنها استفاده کنند.

مشخصات درب ضد حریق

درب خروج اضطراری یا همان درب‌ ضد حریق تولید شده توسط ما دارای دولایه پشم سنگ نسوز و دارای چهارچوب فولادی و مرکب از دولایه ورق فولادی با پهنای 1.25 میلی‌متر است. آهن به‌کار گرفته شده در آنها نرم است و این بدان معناست که در آن 12 درصد کربن وجود دارد، ازین رو انعطاف‌پذیر است و به علت دمای ذوب بالا، مقاومت بالایی در برابر آتش داشته و حرارتی برابر با 110 درجه سانتی‌گراد را تا دو ساعت تحمل می‌کند. و از جوش co2 در ساخت آن استفاده میشود.

درب خروج اضطراری

درب های ضد حریق ما ضد دود نیز هستند بدین ترتیب که دور آن با لایه لاستیکی نوار نسوز پوشانده شده و از انتقال دود در هنگام آتش سوزی به دیگر طبقات ساختمان که ممکن است موجب خفگی در طبقات دیگر شود جلوگیری میکنند چون همانطور که میدانید اگر درب ضد حریق فقط جلوی نفوذ آتش را بگیرد ولی دود به طبقات دیگر سرایت کند ممکن است اجازه فرار را به اهالی ساختمان در هنگام حریق ندهد.

کاربرد درب خروج اضطراری

درب ضد حریق چیست؟ در هر طبقه از ساختمان به سمت پله فرار یا پله خروج مورد استفاده قرار میگیرند این درب ها به جز استفاده ای که در ساختمان ها از آن ها میشود. در درب ضدحریق ورودی موتورخانه ها، ورود و خروج درب اتاق‌ سرور، درب ضد حریق انبارهای کالا، درب فروشگاه‌ها، درب ضدحریق کارخانه‌ ها، درب ضد حریق سالن‌های تولید و حتی درب های داخل کشتی و نیروگاه‌ها به منظور پیشگیری از سرایت آتش به دیگر نقاط و جلوگیری از حریق مورد استفاده قرار میگیرند.

ابعاد و قیمت درب خروج اضطراری

دستگیره این دربها باید به نوعی بایشد که برای خروج اضطراری مناسب باشند و یا یک هل به سادگی باز شوند و در مواردی نیاز هست که حتما امنیت هم داشته باشند و از بیرون قابل قفل کردن نیز باشند ابعاد درب های ضد حریق استاندارد 210*110 و همچنین 210*105 هستند، که به صورت دپو شده و آماده در انبار موجود است و برای دریافت قیمت به روز آن ها باید تماس بگیرید.
اما اگر این سایز ها را نیاز ندارید و سایز دیگری را برای ساخت میخواهید با ما تماس بگیرید و در اسرع وقت و سریعتر از هر کارخانه تولیدکننده درب ضد حریق را ساخته و به شما تحویل خواهیم داد.

درب خروج اضطراری

هر سوالی داشتید میتوانید تماس بگیرید قیمت خواستید میتوانید پیشفاکتور رایگان دریافت کنید ما و همکارانمان در خدمت شما هستیم.

تولید کننده درب خروج اضطراری
درب خروج اضظراری ضد حریق