خانه / قیمت درب ضد حریق / مرکز فروش درب ضد حریق در تهران و شهرستان ها
مرکز فروش درب ضد حریق

مرکز فروش درب ضد حریق در تهران و شهرستان ها

4.7/5 - (3 امتیاز)

مرکز فروش درب ضد حریق

اگر به دنبال مرکز فروش درب ضد حریق هستید میتوانید با ما تماس بگیرید تا در خدمت شما باشیم. ما نماینده فروش در نقاط مختلفی داریم اما متاسفانه گاها با ما همکاری نمیکنند و نماینده فروش دیگران هم میشوند از این رو از قرار دادن آدرس دقیق ایشان معذوریم.

مرکز فروش درب اتاق سرور

لذا دو تا آدرس در داخل همدان که بعنوان مرکز فروش درب ضد حریق هم کار میکنند در اختیار شما در صفحه اول قرار داده ایم اما میتوانید با ما تماس گرفته تا آدرس های بیشتری در اختیار شما بگذاریم. ما همانطور که میدانید کار ساخت انواع درب اتاق سرور را نیز انجام میدهیم لذا برای فهمیدن آدرس مرکز فروش درب ضد حریق اتاق سرور یا همان مرکز فروش درب اتاق سرور میتوانید با ما تماس بگیرید.

جهت خرید درب ضد حریق سفارش خود را میتوانید به صورت تلفنی نیز ثبت بفرمایید اگر درب در ابعاد استاندارد باشد از قبل موجود داریم و با سرعت بالاتری خدمت شما ارسال میشوند و به صورت خیلی جزئی ارزانتر هم هستند.

اما اگر سایز خاص مد نظرتان باشد بین 10 روز الی دو هفته زمان میبرد تا ساخته شود و سپس خدمت شما ارسال گردد. یک مقدار هم هزینه آن متغیر خواهد بود.

هر چه تعداد درب ضد حریق درخواستی شما بالاتر باشد قیمت را سعی میکنیم تا جای ممکن به شما پایینتر اعلام کنیم. همواره خیالتان هم از بابت نصب و نصاب دربها راحت باشد.

در هر صورت میتوانید یک پیشفاکتور رایگان از ما بخواهید که آن را خدمتتان فکس میکنیم یا به طرق مختلف خدمتتان ارائه مینماییم و اگر بخواهید میتوانید از ما خریداری کنید و اگر هم نخواستید میتوانید از جای دیگری خرید خود را انجام بدهید.

در هر صورت باز هم اعلام میکنیم که ما دارای تاییدیه آتش نشانی و تاییدیه یو ال اروپا هستیم و تضمین صد در صدی میکنیم که هیچ مشکلی هم از بابت پایان کار نخواهید داشت.

مرکز فروش درب ضد حریق

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *