خانه / درباره درب ضد حریق / قدیمی ترین و باتجربه ترین کارخانه درب ضد حریق
کارخانه درب ضد حریق

قدیمی ترین و باتجربه ترین کارخانه درب ضد حریق

سپاس از توجه شما

کارخانه درب ضد حریق با تجربه

زمانی بود که ما تولیدکننده درب های آسانسور بودیم و کارمان چیز دیگری بود اما دربهای ضد حریق از چین وارد کشور میشد و ما وقتی بررسی کردیم متوجه این موضوع شدیم که توانایی ساخت این دربها را داریم و میتوانید از خروج ارز از کشورمان جلوگیری کنیم.

در آن زمان تولید درب ضد حریق در کشورمان خیلی محدود و کم بود و پس از آن ما شروع به ساخت درب ضد حریق در تیراژ بالا کرده و کار خود را گسترش دادیم اما امروزه خوشبختانه به جز ما مراکز کوچک و بزرگ تولید درب ضد حریق زیادی در سراسر کشور یافت میشود.

البته برخی از این مراکز دارای تاییدیه آتش نشانی و مجوزات لازم نیستند اما ما همه مجوزات لازم را داریم و میتوانیم با انواع مشخصات درخواستی ، سایزهای درخواستی و قفل و یراق درخواستی درب شما را ساخته و تحویل بدهیم.

دقت کنید در این مطلب هدف ما این نیست که کارخانه ای را بکوبیم یا بگوییم که فقط جنس ما خوب است. خیر . فقط در این مطلب قصد داریم تا مزیت ها و نکات مثبت خود را بولد کرده و از آنها تعریف نموده و معرفی کنیم. و ذکر مجدد این نکته نیز خالی از لطف نیست که شما حق دارید از همه جا قیمت و مشخصات بپرسید و سپس طبق نظر و عقیده خودتان تصمیم بگیرید که از کجا میخواهید خرید کنید.

 

ما کارخانه خود را با استاندارهای جهانی در سال 2021 به روز کرده ایم و بالاترین ضریب ایمنی را داریم.

قدیمی ترین کارخانه درب ضد حریق

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

ساخت درب ضد حریق با ابعاد نامتعارف

ساخت درب ضد حریق با ابعاد متفرقه اخیرا دوستان و عزیزان زیادی درخواست ساخت درب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *