خانه / درب ضد حریق شیشه دار
درب ضد حریق شیشه دار با شیشه استاندارد
درب ضد حریق شیشه دار

درب ضد حریق شیشه دار

درب ضد حریق شیشه دار

همانطور که میدانید درب ضد حریق و آتشسوزی برای جلوگیری از انتقال آتش در ساختمان ها نصب میشود اما اگر این درب شیشه دار باشد باید شیشه آن نیز ضد حریق بوده و در مقابل آتش از خود مقاوت نشان دهد. درب ضد حریق شیشه دار به طبع قیمت بالاتری نسبت به درب های ضد حریق بدون شیشه دارد.

درب ضد حریق شیشه دار معمولا برای ساختمان ها آپارتمان های مسکونی به کار نمیرود. دلیل این امر هم واضح است همانطور که میدانید پیمانکاران و به اصطلاح عام بساز بفروش ها تنها به دنبال این هستند که تاییدیه آتش نشانی را بگیرند و با کمترین هزینه ممکن بتوانند ملک ساخته شده را سند زده و آن را بتوانند به فروش برسانند. به هر ترتیب نیاز چندانی هم در آپارتمان ها برای نصب درب ضد حریق شیشه دار وجود ندارد.

درب ضد حریق شیشه خور

اما درب ضد حریق شیشه دار یا همان درب ضد حریق شیشه خور در اکثر موارد برای اتاق های سرور و کارخانجات و یا مراکز تولید و حساس به کار میرود که برای چک و بازرسی محل نیاز بیشتری به درب ضد حریق شیشه خور دارند و نیز 90 درصد درب ضد حریق بیمارستان ها به کار میرود دارای شیشه ضد آتش هستند.

برای ساخت درب ضد حریق شیشه دار باید برش مخصوصی به ورق داد و نوار نسوز کنار شیشه نیز با دقت بالایی نصب شود چرا که این نوار باید از نفوذ دود نیز جلوگیری به عمل آورد زیرا همانطور که میدانید یکی از عواملی که در هنگام آتش سوزی از فرار افراد جلوگیری میکند خفگی بر اثر دود آتش سوزی و نفس تنگی حاصل از آن است.

خوشبختانه در همدان درب ضد حریق شیشه خور با قیمتی مناسب، قابل ساخت در ابعاد و اندازه های شما و با رنگ مورد دلخواه شما قابل تولید است و این درب های ضد حریق شیشه خور را در کمترین زمان ممکن دارای تاییدیه آتش نشانی تهران به خدمتتان ارسال خواهیم کرد.

برای خرید انواع درب های ضد حریق و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

 

درب ضد حریق شیشه دار

تولید درب ضد حریق شیشه دار کار حساسی هست و خیلی از کارخانجات کوچکی که مبادرت به تولید درب ضد حریق میکنند این مورد را نمیتوانند تولید کنند و یا دست کم این مورد را نمیتوانند تاییدیه دریافت کنند. اما خوشبختانه ما در همدان با دستگاه برش مخصوص خود و تجهیزات به روز 2019 که انحصارا وارد ساخته ایم دربی با کیفیت و کاملا ایمن خدمت شما ارائه خواهیم کرد

درب ضد حریق با شیشه

معمولا خرید این دربها در تعداد بالا صورت نمیگیرد اما اگر چنانچه نیاز به 30 عدد به بالا داشته باشید از تخفیف مناسب و ویژه ای برخوردار خواهید شد.