خانه / درب ضد حریق دیتاسنتر
درب ضد حریق دیتاسنتر و اتاق سرور
درب ضد حریق دیتاسنتر

درب ضد حریق دیتاسنتر

درب ضد حریق دیتا سنتر

درب ضد حریق اتاق سرور یا همان درب ضد حریق دیتا سنتر همانطور که میدانید در اتاق های کامپیوتر کاربرد دارند و برای شرکت هایی که عمدتا دارای اتاق سرور و یا اتاق های کامپیوتر هستند کارایی دارند.

در اتاق های سرور و اتاق هایی که کامپیوتر ها نگهداری مشوند به دلیل بالا رفتن دمای پردازنده ها و نیز اتاق هایی که اجزای شبکه در ان ها نگهداری میشوند به خاطر بالا بودن دمای آنها احتمال آتش سوزی بالا میرود.

درب اتاق دیتاسنتر و اتاق سرور

ازین رو استفاده از دربی ضد حریق و ضد آتش برای این اتاق ها به خاطر پیشگیری از سرایت حریق و آتش به دیگر نقاط ساختمان الزامی میباشد که ما تولیدکننده درب ضد حریق دیتاسنتر در ایران هستیم و دارای تاییدیه آتش نشانی و استاندارد بین المللی UL نیز میباشیم که برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.

انواع درب ضد حریق تک لنگه و دو لنگه نیز با انواع مشخصات درخواستی با سرعت و در اسرع وقت در همدان ساخته شده و خدمتتان ارسال میگردد که با قیمت مناب و تضمین بهترین قیمت در ایران این درب ها و نیز درب ضد حریق دیتا سنتر را خدمتتان ارائه میکنیم.

برای خرید و سفارش ساخت درب دیتا سنتر با ابعاد مورد نظرتان با ما تماس بگیرید.

درب ضد حریق دیتاسنتر
درب ضد حریق دیتاسنتر

این درب ها در اکثر شرکت های معتبر و کمپانی هایی که سرور در داخل خود دارند استفاده میشود. فرض بگیرید شما شرکت معتبری هستید و هزینه زیادی هم سالیانه برای جمع آوری اطلاعات انجام میدهید و یا اطلاعاتتان را نمیخواهید لو برود پس از هاست های اشتراکی و یا سرور های اجاره ای کمتر استفاده میکنید و میخواهید امنیت اطلاعاتتان را تکمیل کنید.

از این رو اقدام به خرید دیتاسنتر و یا سرور اختصاصی میکنید که این کار مستلزم فراهم آرودن مکانی برای نگهداری آن میباشد و از این رو پس از خرید و نگهداری باید درب دیتاسنتر یا همان درب اتاق سرور خریداری کنید که در این مرحله میتوانیم به کمک شما عزیزان بیاییم.

درب دیتا سنتر
درب دیتا سنتر