خانه / انواع درب ضد آتش / درب ضد حریق دارای تاییدیه آتش نشانی
درب ضد حریق دارای تاییدیه آتش نشانی

درب ضد حریق دارای تاییدیه آتش نشانی

4.7/5 - (3 امتیاز)

درب ضد حریق دارای تاییدیه آتش نشانی

قبل از پرداختن به موضوع درب ضد حریق دارای تاییدیه آتش نشانی باید خدمت شما عرض کنم این نکته که درب ضد حریق برای ایمنی جان افراد ساکن ساختمان و همه کسانی که به ساختمانی وارد میشوند مفید است و موجب پایین آمدن تلفات جانی شده و همگان به الزام آن ازعان میکنند را همه میدانیم اما همه ما هم قبول داریم که اگر الزامی در کار نباشد و آیین نامه و قانونی اجباری در کار نباشد هیچ سازنده و پیمانکاری این درب ها را استفاده نمیکند.

الزام و اجبار برای استفاده از درب ضد حریق

درست مانند بیمه شخص ثالثه که همه به خوب بودن آن باور دارند و میدانند که از زندان رفتن بسیاری افراد جلوگیری میکند و باعث کمک به بسیاری افراد میشود اما اگر اجباری نباشد کسی برای خودش هم حتی استفاده نمیکند این درب ضد آتش که برای امنیت دیگران به کار میرود و برای خود شخص سازنده نیست پس دیگر نباید انتظار داشت اگر الزام و اجباری در کار نباشد کسی به خرید درب ضد حریق برای آپارتمان خود روی بیاورد.

آیین نامه درب های ضد آتش برای گرفتن پایان کار

شاید اگر کالایی مصرفی برای زیبایی بود که موجب پسند خریدار میشد و از نظر جذب مشتری و خریدار کاربرد داشت عده ای بدون الزام و آیین نامه هم به خرید این دربها روی می آوردند اما از آنجا که اکثر افراد به لحاظ سیستم ایمنی خانه زیاد آشنایی ندارند و نمیدانند تا چه حد ممکن است کارایی داشته باشد و آتش سوزی در آپارتمان ها و خانه و ساختمان ها سالانه جان چه تعداد انسان را میگیرد و حادثه همیشه برای دیگران نیست. پس بدانید که این الزام و قانون برای خود مردم است.

شما دوستان و سرورانی که به دنبال خرید درب ضد حریق دارای تاییدیه آتش نشانی هستید تا پایان کار بگیرید و کار خود را پیش ببرید با خیالی آسوده میتوانید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم خدمت شما ارائه شود و پیشفاکتور و اطلاعات تکمیلی خدمت شما تقدیم گردد.

درب ضد حریق دارای تاییدیه آتش نشانی برای فروش موجود است که شما میتوانید این درب ها را تا 30 درصد زیر قیمت مستقیم از کارخانه با هر ویژگی درخواستی و با ابعاد دلخواه و امکانات منحصر به فردتان از ما خریداری کنید.

درب ضد حریق دارای تاییدیه آتش نشانی

 

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

گواهی اصالت درب ضد حریق

گواهی اصالت کالا برای درب ضد حریق چیست و چه ضرورتی دارد؟

الزام صدور گواهی اصالت کالا برای درب ضد حریق در خصوص ضرورت استفاده از درب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *