خانه / کارخانه درب ضد حریق

کارخانه درب ضد حریق

کارخانه درب ضد حریق

کارخانه درب ضد حریق همدان تولیدکننده انواع درب های ضد حریق با انواع سایزهای درخواستی و مورد نیاز شما در اسرع وقت میباشد که هر نوع از درب ضد حریق با انواع سایز و دستگیره تا انواع قفل نظیر کارتی و قفل معمولی یا بدون قفل با رنگ کوره را تولید میکند که نوع رنگ هم به انتخاب شما بوده که عمدتا کرمی و قهوه ای بکار میبرند.

همانطور که میدانید با توجه به ﻧﺸﺮﻳﻪ ﺷﻤﺎره 112 ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و ﺑﻮدﺟﻪ ، درب ضد حریق استاندارد به دربی میگویند که با انجام “آزمایش آتش استاندارد” حائز شرایط مقاومت و محافظت در برابر حریق متناسب با محل استقرار خود باشد و مجموعه‌اي است از عناصر شامل لنگه در، چارچوب، يراق‌آلات و ديگر اجزایی كه مجموعاً یک درجه مشخص از محافظت در برابر آتش را  تأمین می‌نماید. زمان محافظت مورد نیاز در برابر آتش مطابق با مقررات و آیین نامه های ساختمانی مرجع تعیین می شود. برطبق تعریف، مدت زماني كه يك درب ضد حریق ، مطابق با آزمون استاندارد قادر به حبس كردن آتش باشد، درجه‌بندي محافظت در برابر آتش آن است که بر حسب ساعت يا دقيقه بیان مي‌شود.

برای اطلاع از قیمت این درب های ضد حریق و مدت زمان تولید و تحویل آن به شما خواهشمند است با ما تماس بگیرید و به طبع اگر سایز شما موجود نباشد و سایز خاصی را سفارش بدهید که نیاز به تولید مجزای آن داشته باشیم زمان بیشتری (تا 15 روز کاری) باید صبر کنید تا درب شما تولید شود.

کارخانه درب ضد حریق

کارخانه درب حریق (درب همدان)

در جریان هستید که این مجموعه که با استفاده از الزامات و اطلاعات ارائه شده در مبحث سوم مقررات ملی ساختمان، دستورالعمل اجرایی محافظت ساختمانها در برابر آتش (نشریه 444 مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن)، ﻧﺸﺮﻳﻪ ﺷﻤﺎره 112 ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و ﺑﻮدﺟﻪ 1371 و سایر آیین نامه های معتبر داخلی و بین المللی در مورد دربهای ضد حریق تهیه شده است و نحوه کنترل آنها در پروژه های ساختمانی را مشخص مینماید.

همانطور که میدانید فقط دربهایی می‌توانند به عنوان در ضد حریق برای محافظت بازشوها مورد استفاده قرار گیرند که عین نمونه کامل آنها آزمایش شده و درجه محافظت آنها مطابق با یکی از استانداردهای معتبر آزمون مقاومت در برابر آتش تعیین شده باشد.

نمونه کامل درب ضد حریق به دربی گفته می‌شود که دارای قاب، وسایل قفل و بست، سطوح شیشه‌خور (در صورت شیشه دار بودن درب)، ملزومات و قطعات مربوطه‌ به همان صورتی که در بازشوی مورد نظر نصب می‌گردد (چپ بازشو یا راست بازشو) باشد. دربهای ضد حریق باید به طور کامل و تماماً پیش‌ساخته به محل منتقل شوند و بدون احتیاج به هرگونه دستکاری که مشخصات آنها را خدشه‌دار سازد، قابل نصب باشند که برای نصب آن یا میتوانید از بناهای ساختمانی استفاده کنید و یا در صورت نیاز ما نصاب خود را از کارخانه درب ضد حریق همدان خدمتتان بفرستیم.

جهت حضور فیزیکی در کارخانه درب ضد حریق همدان و برای اطلاعات بیشتر و نیز مشاوره رایگان خواهشمند است با ما تماش بگیرید.

 

درب ضد حریق تولید شده در کارخانه

حضور در کارخانه درب همدان

اگر خواستید حضورا در کارخانه در خدمت شما باشیم بهتر است از قبل هماهنگی های لازم مبذول گردد چرا که در صورت تشریف فرمایی بدون اطلاع قبلی ممکن است نتوانیم در خدمت شما باشیم و به دلیل برخی مسائل از پذیرش شما در محل خودداری شده و شرمنده شما عزیزان بشویم. اما چنانچه قبلا تماس حاصل شود و هماهنگی های قبلی انجام شده باشد مشکلی نخواهد بود.