خانه / انواع درب ضد آتش / گواهی اصالت کالا برای درب ضد حریق چیست و چه ضرورتی دارد؟
گواهی اصالت درب ضد حریق

گواهی اصالت کالا برای درب ضد حریق چیست و چه ضرورتی دارد؟

5/5 - (1 امتیاز)

الزام صدور گواهی اصالت کالا برای درب ضد حریق

در خصوص ضرورت استفاده از درب های ضد حریق به تفصیل در این وبسایت برای شما دلایل بسیاری در مطالب مختلف ذکر گردیده اما در این مطلب قصد داریم به موضوع ضرورت گواهی اصالت درب ضد حریق بپردازیم و چرایی لازم بودن این گواهی برای اخذ پایان کار ساختمان را با هم بررسی کنیم.

ضرورت رعایت نکات ایمنی در آپارتمان ها و ایجاد بستری برای ساخت و ساز مطمئن در سطح شهر ها بر هیچ کسی پوشیده نیست به هر حال همگی با هم در یک شهری در حال زندگی هستیم و اینکه ساختمان های ایمنی در سطح شهر وجود داشته باشد که امنیت جان انسانها در آن رعایت شود لازمه ادامه حیات و پیشرفت آن شهر است.

در این میان البته به اصطلاح عامیانه هستند بساز بفروش هایی که پول و سود بیشتر را به امنیت و جان انسان ها ترجیح میدهند و برایشان فقط مهم این است که به پول بیشتر برسند و در این راه هر چیزی را قربانی میکنند.

دلیل اجباری بودن گواهی اصالت کالای درب ضد حریق در ایران برای اخذ پایان کار نیز از همین روی میباشد تا کسانی درب بی کیفیت تهیه نکنند یا حتی دو تا ورق فولادی را به هم جوش ندهند و به اسم درب ضد حریق روی ساختمان کار بگذارند.

وجود هر قانونی از بی قانونی بهتر است و در این میان درست است که شاید برای این قانون بتوان نقایصی را نام برد اما بهتر از این است که هر گونه دربی را بدون مجوز و بدون کیفیت میشد برای خلق الله کار گذاشت.

نامه ای مبنی بر گواهی اصالت درب ضد حریق برای دربهای ساخته شده از طرف سازنده ارسال میگررد که کیفیت را تضمین نموده و با این نامه گواهی اصالت درب های ضد حریق شما صادر میگردد که توسط آن میتوانید پایان کار ساختمان خود را اخذ نمایید که نمونه این نامه برای شما در تصویر زیر با کیفیت بالا به رایگان برای دانلود و استفاده قرار میگیرد.

گواهی اصالت کالا

سوالات متداول:

آیا شما این گواهی اصالت کالای درب ضد حریق را صادر میکنید؟

-بله قطعا ، اگر غیر از این بود مطلبی در این رابطه نوشته نمیشد.

آیا تاییدیه برای صادرات هم دارید؟

-بله اگر به کشورهای اتحادیه اروپا قصد ارسال دارید تاییدیه داریم و هیچ مشکلی نیست شما صادرکننده گرامی میتوانید تماس بگیرید و از مشاورات ما در این رابطه نیز بهره مند شوید.

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

ساخت درب ضد حریق با ابعاد نامتعارف

ساخت درب ضد حریق با ابعاد متفرقه اخیرا دوستان و عزیزان زیادی درخواست ساخت درب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *