خانه / درباره درب ضد حریق / ساخت درب ضد حریق با ابعاد نامتعارف

ساخت درب ضد حریق با ابعاد نامتعارف

5/5 - (1 امتیاز)

ساخت درب ضد حریق با ابعاد متفرقه

اخیرا دوستان و عزیزان زیادی درخواست ساخت درب ضد حریق با ابعادی کاملا نامتعارف و غیر استاندارد میکنند که البته که ما توان ساخت انواع ابعاد را داریم اما این که حتما بابت همه این درب ها از ما درخواست تاییدیه کنید کمی نامعقول به نظر میرسد که باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که ممکن است هر ابعاد نامتعارفی ممکن است تاییدیه آتش نشانی را نداشته باشد.

برخی گله میکنند که شما گفته اید ساخت با انواع ابعاد و اندازه های درخواستی! بله ما این را عرض کرده ایم ولی تضمین نداده ایم که برای هر ابعاد و اندازه ای که شما بفرمایید میتوانیم حتما تاییدیه ارائه کنیم به هر حال هر چیزی استاندارد خاص خودش را دارد و نیمیتوان پا را فراتر از قوانین گذاشت که هر کاری عقوبت خاص خود را خواهد داشت.

تاییدیه درب های ضد آتش با ابعاد غیر استاندارد

برای اینکه بدانید ابعاد و اندازه درخواستی شما دارای تاییدیه خواهد بود یا خیر حتما باید با کارشناس ما تماس بگیرید و بررسی های لازم انجام پذیرد تا انشاالله بتوانیم در خدمت شما باشیم.

البته ناگفته نماند که معمولا کسانی که درخواست ساخت درب ضد حریق با ابعاد نامتعارف میکنند میدانند که تاییدیه ممکن است نداشته باشد و خیلی ها نیازی هم ندارند و معمولا برای کارهای متفرقه نیاز به این مدل درب ها دارند.

از نظر هزینه و مدت زمان ساخت نیز ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد که قطعا هم وجود دارد! ما عرض کرده ایم ارسال در اسرع وقت به سراسر ایران اما ابعاد استاندارد را میتوانیم در اسرع وقت به سراسر ایران ارسال کنیم و سایزهای متفرقه قطعا زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارند و اگر در آن زمان پروژه های زیادی در دست ساخت باشند این زمان ممکن است بیشتر هم طول بکشد.

اگر شیشه برای درب بخواهید هم هزینه بالا تر میرود و ابعادی که برش و تجهیزات خاص خود را بخواهند و متریال خاصی را مصرف کنند به طبع هزینه بالاتری برای تولید خواهند داشت و به نسبت تیراژ یا تعدادی که نیاز دارید هم ممکن است هزینه متغیر باشد که بهتر است برای دریافت جزئیات تماس بگیرید تا در خدمت شما باشیم.

درب ضد حریق با ابعاد غیر استاندارد

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

گواهی اصالت درب ضد حریق

گواهی اصالت کالا برای درب ضد حریق چیست و چه ضرورتی دارد؟

الزام صدور گواهی اصالت کالا برای درب ضد حریق در خصوص ضرورت استفاده از درب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *