خانه / درب ضد حریق تهران
کارخانه درب ضد حریق تهران
درب ضد حریق در تهران

درب ضد حریق تهران

درب ضد حریق تهران

درب ضد حریق تهران (کارخانه درب ضد آتش همدان) آماده ساخت و آماده سازی درب های ضد حریق ایمن و استادارد با تاییدیه آتش نشانی از خود آتش نشانی تهران و اداره مسکن و شهرسازی میباشد که در صورت نیاز به ساخت و سفارش درب ضد حریق با هر ابعادی میتوانید تماس حاصل نموده و سفارش دهید.

در شهر تهران که همانطور که میدانید بزرگترین شهر و پرجمعیت ترین شهر ایران است هر روزه ساختمان های بسیاری ساخته میشوند و پروژه های زیادی همه ساله کلید میخورند که مسلما این ساختمان ها و پروژه ها برای تکمیل نیاز به درب ضد حریق دارند. یکی از پر ساخت و ساز ترین شهرهای دنیا قطعا تهران است. جمعیت شهر تهران به تنهایی از حدود 120 کشور جهان بیشتر است یعنی به عبارتی هر کدام از آن کشورها جمعیت کل شهرهایشان از جمعیت شهر تهران کمتر است پس بازار تهران قطعا بازاری هست که هر تولیدکننده ای به فکر مانور در آن میباشد.

به طور قطع همه ما حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو را در تهران به خاطر داریم که تعداد زیادی قربانی بر جای گذاشت و آتش نشانان عزیزمان را در این حادثه از دست دادیم که همانطور که اطلاع دارید در لحظه فرو ریختن در حال فرار به سمت بیرون از پله ها بودند. که اگر در این ساختمان از پله فرار و درب های ضد حریق استفاده میشد ممکن بود خسارات جانی این حادثه به حداقل ممکن برسد.

به هرحال مهم این است که از بعد از آن حادثه بیشتر به فکر ایمنی ساختمان ها و آپارتمان های خود باشیم به ویژه در تهران که به علت بافت فشرده شهری و ترافیک عمده ای که در اکثر نقاط شهر در بیشتر مواقع برقرار است این اهمیت دو چندان میشود.

درب حریق و ضد دود تهران

بعد از کشیده شدن اتوبان تهران به همدان که به دو بخش تهران ساوه و ساوه همدان تقسیم میشود مسیر همدان به تهران به شدت کوتاه شد و شما عزیزان میتوانید درب های خود را از همدان سفارش داده و در طی سه ساعت آن ها را دریافت کنید. مطمئنا خرید از کارخانه درب همدان برای شما به صرفه و سود خواهد بود چرا که یقینا خرید مستقیم از تولید کننده میتواند همیشه به صرفه باشد و در هر بازار و شرایطی این امر بدیهی خواهد بود.

درب های ضد حریق دپو و آماده ما که در انبار موجود داریم همان سایز 210*105 و 110*210 میباشد و دارای دستگیره آنتی پنیک هستند که به سرعت خدمتتان قابل ارسال است و چون مسیر تهران همدان نزدیک است این درب های را بعد از سفارش فورس تحویل خواهید گرفت. برای شما عزیزان هر ابعادی نیاز داشته باشید قابل ساخت است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

اما اگر نیازمند درب های خاص با ابعاد خاص و ویژه شما و یا با دستگیره و قفل های خاص و مورد نظر شما که برای پروژه شما کارایی دارد باید از قبل تماس گرفته و طی دو هفته سفارش خود را تحویل بگیرید.

درب ضد آتش تهران