خانه / خرید درب ضد حریق / فروش درب اتاق سرور در ایران
فروش درب اتاق سرور در همدان
فروش درب اتاق سرور در ایران

فروش درب اتاق سرور در ایران

4.5/5 - (6 امتیاز)

فروش درب اتاق سرور در ایران

درب اتاق سرور برای اتاق های سرور باید درب ضد حریق و آتش سوزی باشد و توانایی تحمل درجه حرارت 800 درجه را طی یک ساعت حداقل دارا باشد که درصورت آتش سوزی بتواند از سرایت و انتقال آتش به نقاط دیگر ساختمان پیشگیری کرده و مهار آتش را آسانتر ساز.

طی سالهای متمادی این درب ضد حریق ساختمان ها  از دیگر کشورها وارد میشد اما امروزه خوشبختانه این دربها در داخل خود ایران تولید شده و شما عزیزان میتوانید هر دربی با هر ابعادی که میخواهید سفارش دهید تا برایتان در اسرع وقت ساخته شود و خدمتتان ارسال گردد.

اتاق های سرور در مراکز دولتی و شرکت های معتبر معمولا وجود دارد و مخصوصا شرکت هایی که اسناد مهم و معتبر در آن ها نگهداری میشود قطعا به دلایل امنیتی و این که میخواهند سرور سایت های اینترنتی و شبکه های داخلیشان در خود اداره نگهداری شود از اتاق های سرور بیشتر استفاده میشود.

مواردی هم پیش آمد که آتش سوزی هایی گزارش شد مبنی بر اینکه شروع آتش سوزی و دلیل اصلی آتش سوزی از همین اتاق هایی بود که سرور ها را در آن ها نگهداری میکردند از این رو پس از مدتی استفاده از درب های ضد حریق در اتاق های سرور و کامپیوتر اجباری شد.

مرکز فروش درب ضد حریق اتاق سرور

فروش درب اتاق سرور را میتوانید از ما بخواهید

فروش درب اتاق سرور یا همان درب دیتاسنتر از همدان صورت میگیرد و به هر نقطه ای از ایران که بخواهید ارسال صورت میپذیرد و تنها با یک تماس تلفنی پیشفاکتور بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای برای شما فکس یا ایمیل یا تلگرام خواهد شد که جهت مشاوره در این زمینه نیز میتوانید با ما تماس داشته باشید.

ابعاد درب ضد حریق اتاق سرور شما هر ابعادی که باشد برای شما تولید میکنیم و نگرانی از این بابت نداشته باشید و هر سفارشی که دارید را میتوانید با ما در میان بگذارید تا برای شما پیشفاکتور به صورت رایگان فکس یا تلگرام شود. انواع درب ضد حریق در اسرع وقت برا شما ساخته خواهد شد.

انواع قفل و دستگیره های چپ بازشو یا راست بازشو نیز برای درب های سرور زده میشود که همگی ضد حریق آنتی پنیک و … با هر مشخصاتی که نیاز داشته باشید به صورت استاندارد روی درب ها سوار خواهد شد و این امر به راحتی برای شما صورت خواهد پذیرفت. حتی قفل های کارتی و انگشتی نیز برای شما مقدور خواهد بود که امنیت نفوذ کاربران خود را نیز بتوانید بالا ببرید و سرور ها را در شرایط امنیتی خاصی نگهداری کنید.

فروش درب اتاق سرور در همدان

نمونه های زیادی از درب های اتاق های سرور را تولید کرده و به فروش رسانده ایم که از این میان بیشتر آنها دولنگه بودند چرا که ابعاد سرورها به مراتب بزرگ شده بود و برای نگهداری و ورود و خروج ملزم به استفاده از دربی با ابعاد بزرگتر میشوند.

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

درب ضد حریق راه پله

درب ضد حریق راه پله

درب ضد حریق راه پله همانطور که قبلا خدمتتان در مطالب همین سایت عرض کردیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *