خانه / درب های ضد سرقت / رنگهای پلی ارتان درب های ضد سرقت
رنگ درب ضد سرقت

رنگهای پلی ارتان درب های ضد سرقت

4.3/5 - (3 امتیاز)

توضیحات مختصر در مورد رنگهای پلی ارتان

در حال حاضر در کشور ما بنا به تجربه و عادت گذشته ی مصرف کنندگان محصولات پوششی چوب مانند پلی استر، بیشتر از رنگ های نیتروسلولزی یا پلی ارتان استفاده می شود .گرچه این گونه رنگ ها با کیفیت بالاتر می باشد لیکن بیشتر تولید کنندگان رقبت بیشتری برای استفاده از رنگهای پلی استر دارندو به دلیل عدم شناخت کافی مشتریان از قابلیت های رنگ و پوششهای پلی اورتان کمتر استفاده میشود مگر در مواقعی که خواستار کیفیت بالاتر باشند

این امر در صورت آموزش کوتاه و استفاده از محصولات به سادگی قابل تشخیص است. این گونه پوشش ها (پلی ارتان)که امروزه در سبد مصرف اکثر تولید کنندگان تراز اول کشورهای دیگر و صنایع بزرگ چوپ قراردارد به قدری زیاد است که با مصرف اولین نمونه آن و مشاهده نتیجه و کیفیت یقینا فرهنگ مصرف آن در بازار رونق خواهد گرفت.

رنگ درب ضد سرقت

از ویژگی های بارز این پوشش می توان چسبندگی عالی به سطح ، سختی انعطاف پذیری خوب و براقیت فوق العاده را نام برد . پوشش های پلی اورتان در برابر سایش ، ترشحات نفتی ، روغن های گیاهی و حیوانی ، شرایط آب و هوایی و شرایط شیمیایی ، اسیدی ، قلیایی و خنثی و همچنین در برابر تابش اشعه ماوراء بنفش دارای مقاومت خوبی می باشد. این ویژگی ها برای رنگ درب ضد سرقت بسیار خوب است.

گروه صنعتی درب ضد حریق همدان مفتخر است با بهره گیری از تجارب و آموزش نیروهای مجرب رنگکاری زیر نظر استاد کاران ترکیه ای در استفاده رنگ درب ضد سرقت و استفاده از بهترین رنگهای پلی ارتان ترک موجود در بازار کیفیت در حد رنگ دربهای ترک به مشتریان عزیز ارائه نماید.
کیفیت اتفاقی نیست
کیفیت ایرانی را ارزان بخرید

رنگ درب ضد حریق

اما اگر به دنبال این هستید که بدانید رنگ درب ضد حریق چیست باید خدمت شما عرض شود که رنگ کوره الکترواستاتیک به کار برده میشود و معمولا رنگ سفید و کرم کاربرد دارد که بیشترین استفاده را دارد و اگر بخواهید از ما سفارش دهید بیشتر این دو رنگ را به صورت دپو موجود داریم و توصیه ما هم به شما استفاده از همین دو رنگ است و اگر رنگ خاصی مورد نظرتان باشد هم برایتان میتوانیم تولید کنیم که ممکن است تهیه آن کمی زمانبر و هزینه بر باشد.

 

 

رنگ درب ضد سرقت

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

درب ضد سرقت

درباره درب ضد سرقت

درب ضد سرقت تا مال و اموال بوده دزدی هم بوده و تا خانه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *