خانه / خرید درب ضد حریق / خرید درب ضد حریق همراه با تاییدیه آتش نشانی
درب ضد حریق با تاییدیه آتش نشانی

خرید درب ضد حریق همراه با تاییدیه آتش نشانی

5/5 - (1 امتیاز)

سفارش درب ضد حریق با تاییدیه آتش نشانی

درب ضد حریق کاملا ایرانی تولید شده در ایران را همراه با تاییدیه آتش نشانی ساخته شده در همدان مورد تایید و دارای مجوز در تمام شهر های ایران با کیفیت به مراتب بالاتر از درب های ترک و وارداتی را میتوانید به هر تعداد که نیاز دارید و با هر ابعادی که مورد نیاز هست سفارش دهید تا برای شما ساخته شود و خدمتتان ارسال گردند.

با دستگیره های مورد نیاز شما دارای دستگیره آنتی پنیک و قفل های درخواستی همراه با مقاومت 120 دقیقه ای در برابر 1000 درجه سانتی گراد حرارت میباشد که وقتی شما درب را از ما خریداری میکنید فاکتور خرید به همراه تاییدیه لازم را دریافت میکنید که جهت پایان کار و مجوزات لازم هیچ مشکلی نداشته باشید.

مشخصات درب به کرات در پست ها و مطالب مختلف همین وبسایت خدمتتان ارائه شد که خواهشمند است در صورت نیاز همه آنها را مطالعه بفرمایید و اگر سوالی داشتید هم حتما تماس بگیرید تا در خدمتتان باشیم. دقت کنید سازندگان زیادی هستند که بدون مجوز و بدون داشتن تاییدیه آتش نشانی اقدام به تولید درب ضد حریق میکنند و ممکن است قیمت پایینتری هم بفروش برسانند.

قطعا پایینترین قیمت درب های ضد حریق با تاییدیه را میتوانید از ما بخواهید و قطعا در عین حال بالاترین کیفیت را نیز میتوانید تجربه کنید. برای سفارش هم بهتر است ابتدا با ما تماس بگیرید تا اقدامات لازم صورت پذیرد و پیشفاکتور رایگان بدون هزینه با توجه به مشخصات و ویژگی های درخواستی شما خدمتتان ارسال بگردد.

درب ضد حریق با تاییدیه آتش نشانی

 

 

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

خرید اینترنتی درب ضد حریق

خرید اینترنتی درب ضد حریق

درب ضد حریق اینترنتی امروزه با گسترش ارتباطات و تکنولوژی اینترنت دیگر همه خریدها که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *