خانه / درب های ضد سرقت / درباره درب ضد سرقت
درب ضد سرقت

درباره درب ضد سرقت

3.4/5 - (5 امتیاز)

درب ضد سرقت

تا مال و اموال بوده دزدی هم بوده و تا خانه و کاشانه بوده درب منزل ساخته میشده و از قدیم الایام برای خانه های خود انسان ها از درب هایی که قابلیت قفل شدن داشت استفاده میکردند. در زمان های قدیم درب ضد سرقت امروزی نبوده وگرنه عده زیادی حاضر بودند با هر قیمتی این دربها را خریداری کنند.

تاریخچه درب های ضد سرقت

همواره درب های خانه ها را در همه جا طوری میساخته اند که قابل اطمینان باشدو بتوان با خیالی آسوده از منزل دور بوده و نگرانی از بابت دزدی که ممکن است از منزل و یا محل کار و … شود نداشته باشیم. فروش این مدل درب های ضد دزدی و سرقت چند سالی است که با قیمت های ارزانتری نسبت به قبل رواج پیدا کرده است.

استفاده از نرده ها و حفاظ های آهنین میتواند راه مناسبی جهت جلوگیری از دزدی باشد اما هم ظاهری به نسبت ناشایست دارند هم ممکن است قفل های بزرگ و یا کتابی به راحتی توسط سارقین قابل باز شدن باشند. که قفل های جدید و کاربردی میتواند جهت جلوگیری از این مورد راهگشا باشند.

درب های ضد سرقت جدید

درب های ضد سرقت امروزی که توسط شرکت ما هم به صورت محدود تولید میشوند دارای قفل هایی به شدت سخت باز شو توسط سارقین و در عمل ضد سرقت میباشد که میتواند هم ظاهری آراسته و زیبا داشته باشد و هم امنیت محل زندگی و کسب و کار شما را تامین نماید.

تولید و ساخت انواع درب های ضد سرقت چند سالی هست که رواج بیشتری پیدا کرده و این امر به خاطر بیشتر شدن استفاده از این درب ها نیز میباشد و به طبع وقتی تقاضا برای کالایی بالا برود ورود تولیدکنندگان و صنعتگران به آن حوضه بیشتر شده و کیفیت کار هم در صورت رقابت بین ایشان بالا میرود.

در صورت نیاز میتوانید برای سفارش تعداد بالا با ما تماس بگیرید.

 

درب ضد سرقت

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

مشخصات درب ضد سرقت

مشخصات و ویژگی های درب ضد سرقت همدان

کیفیت هنر ماست قرار دادن یونولیت ۲ سانتی سرتاسری در پشت دربهای روکش رنگ جهت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *