خانه / خرید درب ضد حریق / با چه تضمینی از ما درب ضد حریق میخرید؟
درب ضد حریق تضمینی

با چه تضمینی از ما درب ضد حریق میخرید؟

5/5 - (1 امتیاز)

تضمین خرید درب ضد حریق چگونه است؟

سوالی که برای خیلی ها ممکن است پیش بیاید این است که تضمین خرید درب ضد حریق در ایران چگونه است و از کجا معلوم دربی که ما خریداری میکنیم کیفیت لازم را داشته باشد و به اصطلاح عامیانه سرمان کلاه نرود؟ چطور درب ضد حریق تضمینی بخریم ؟ طبیعتا حق دارید و باید در این زمینه شفاف سازی صورت بگیرد تا بتوانید با خیال آسوده تری به فعالیت و همکاری بپردازید.

جواب کاملا ساده است در ایران مرجع نهایی تصمیم گیری در این باره سازمان آتش نشانی تهران بزرگ میباشد که مجوز فعالیت به کسانی که در زمینه پیشگیری از حریق و حوزه های مربوطه فعالیت میکنند را صادر میکند. اگر درب ها را از ما سفارش بدهید چه آن ها را آماده از قبل داشته باشیم و چه سایزی باشد که موجود نداشته باشیم و باید دو هفته ای زمان ببرد تا برایتان بسازیم فرفی نمیکند در هر صورت تاییدیه آتش نشانی خدمت شما ارائه خواهد شد.

تضمین پرداخت به چه شکل خواهد بود؟

سوال بعدی که ممکن است برای خریداران به صورت شبهه باشد این است که فرضا پیمانکاری میخواهد از یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان خریدی از ما انجام دهد و سفارش ساخت درب خاصی را داشته باشد و تمایلی به آمدن به همدان ندارد این شخص چطور میتواند اعتماد کند و پول را واریز کند تا کارش صورت بگیرد؟

جوابی که برای ایشان میتوانیم عرض کنیم این است که اگر حتی الامکان بهتر است خودشان تشریف بیاورند و یا نماینده ای را به اینجا بفرستند که خیالشان خیلی راحت میشود اگر نه هم ما برای ایشان ابتدا پیشفاکتور با مهر ارسال میکنیم و میتوانند شماره فکس ارائه دهند تا برای ایشان فکس کنیم، سپس شماره حساب معتبر عرضه میکنیم و اینکه شماره تلفن ، سابقه ما ، سایت ما و دامنه آی آر ما کاملا مشهود است و اگر ابعاد مورد نیازشان استاندارد است میتوانند راننده نیسانی که میخواهد بار را برایشان به شهر مقصد حمل کند را بفرستند و پول را به ایشان بدهند تا برایشان حضوری خرید کند حتی اگر با در نظر گرفتن همه این موارد باز هم برایشان شبهه بود بهتر است به همدان تشریف بیاورند و حضوری کار خود را انجام دهند.

و گاهی البته به ندرت این درخواست مطرح میشود که شما درب را با سایز درخواستی برای ما بسازید و آن را ارسال کنید تا ما بعدا که درب به دستمان رسید پول را به حساب شما واریز خواهیم کرد و آیا این ممکن است؟ متاسفانه خیر – البته بهتر است شما خودتان را جای ما بگذارید که دربی که مد نظر شماست و برای شما و با ابعاد و ویژگی های درخواستی شما ساخته شده اگر سفارش برگشت بخورد و سرکاری باشد ممکن است دیگر فروش نرود بنابراین قطعا برای ساخت درب های ویژه باید پیش پرداخت واریز بشود چه بصورت حضوری و با عقد قرار داد و چه بصورت غیر حضوری و با ارسال فاکتور فروش!

به هر صورت در این مطلب سعی بر این شد که تمامی نکات لازم شرح داده شود ولی اگر همچنان سوال یا ابهامی برایتان مطرح بود میتوانید با ما تماس بگیرید تا در خدمت شما باشیم.

درب ضد حریق تضمینی

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

خرید اینترنتی درب ضد حریق

خرید اینترنتی درب ضد حریق

درب ضد حریق اینترنتی امروزه با گسترش ارتباطات و تکنولوژی اینترنت دیگر همه خریدها که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *