خانه / درباره درب ضد حریق / الزام استفاده از درب ضد حریق در انبار ها و کارخانجات چیست؟

الزام استفاده از درب ضد حریق در انبار ها و کارخانجات چیست؟

4.3/5 - (3 امتیاز)

الزام استفاده از درب ضد حریق

طی تماس تلفنی یکی از دوستان از بنده سوال فرمودند که ما برای یک انبار کارخانه قصد خرید درب داریم اما برای خرید درب ضد حریق شک داریم که آیا هزینه بیشتری پرداخت کنیم و درب ضد حریق خریداری کنیم و یا این کار را نکنیم و اینکه الزام استفاده از درب ضد حریق در جایی که یک طبقه بوده و هموار میباشد چیست؟

استدلال ایشان برای عدم استفاده از درب ضد حریق برای انبار و جای هموار و صاف و یک طبقه این بود که به هنگام آتش سوزی برای فرار از پله اضطراری استفاده نمیشود و نگرانی برای انتقال دود و آتش به دیگر طبقات نیست پس چرا نیاز هست که از درب ضد حریق استفاده شود؟

دلیل خرید درب ضد حریق برای کارخانه و انبار

تا حدود کمی میتوان گفت حق داشتند چراکه استفاده در طبقات بالا بسیار حیاتی تر است اما در هنگام آتش سوزی شما وقتی در یک مکان بسته قرار دارید باید از جایی فرار کنید و وقتی درب آنجا آتش گرفته باشد راه خروج شما مسدود میشود پس نباید مهمترین راه خروج که همان درب ورود و خروج میباشد آتش گرفته باشد.

از طرف دیگر دستگیره آنتی پنیک درب ضد حریق باعث میشود هنگامی که آتش سوزی رخ میدهد و درب داغ شده و نمیتوان آن را با دست باز کرد قفل فشاری آن با لگد پا نیز باز شود و آسانتر این کار صورت بگیرد. دلایل کوچک و بزرگ دیگری هم وجود دارد که به تفصیل میتوان به آنها پرداخت.

به هر حال به ایشان عرض کردم شما هم اکنون میتوانید بدون درب ضد حریق به کارتان ادامه دهید و شاید هم هیچ وقت نیاز به آن پیدا نکنید و انشاالله که هیچ زمان آتش سوزی در هیچ منطقه ای از جهان رخ ندهد دقیقا مانند بیمه آتش سوزی یا هر نوع بیمه ای که شما میتوانید بدون بیمه نیز به کارتان ادامه بدهید و احتمال اینکه هیچ مشکلی هم برایتان پیش نیاید زیاد است اما اهمیت استفاده از بیمه برای هیچکس پوشیده نیست باقی استدلال را به خود شما خواننده گرامی این مطلب میسپارم.

اما اگر همچنان با دلایل مذکور جهت الزام استفاده از درب ضد حریق قانع نشده اید و نیاز به مشاوره بیشتر داشتید و یا میخواستید سفارشتان را ثبت بفرمایید میتوانید با ما تماس بگیرید.

الزام استفاده از درب ضد حریق

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

کارخانه درب ضد حریق

قدیمی ترین و باتجربه ترین کارخانه درب ضد حریق

کارخانه درب ضد حریق با تجربه زمانی بود که ما تولیدکننده درب های آسانسور بودیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *