خانه / درباره درب ضد حریق / قیمت درب ضد حریق
قیمت درب ضد حریق و لیست به روز هزینه

قیمت درب ضد حریق

4.5/5 - (13 امتیاز)

قیمت درب ضد حریق

قیمت درب ضد حریق به نسبت سفارش شما و تعداد درب ها و ابعاد مورد نظرتان متفاوت است. درب ضد حریق همدان تولید کننده انواع درب های ضد حریق در ایران میباشد که آماده عقد قرار داد با نمایندگان فروش و یا پیمانکاران عمرانی است. سفارشات شما را در اسرع وقت با کمال افتخار میپذیریم.

برای همه این درب های ضد حریق فاکتور صادر شده و تائیدیه ارسال میگردد و ساخت انواع درب های بادبزنی ، بیمارستانی ، تک لنگه ، دو لنگه ، یک و نیم لنگه ، شیشه خور و بدون شیشه در اسرع وقت پذیرفته میشود.

قیمت بستگی به سفارش درب ضد حریق دارد

قیمت درب ضد حریق با توجه به مشخصات و ابعاد مورد نیاز شما متفاوت است که خواهشمند است برای اطلاع از جزئیات قیمت و صدور پیش فاکتور رایگان و مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت درب ضد حریق با توجه به ابعادی که آماده داریم و دپو در انبار برای فروش موجود هستند 2.10*1.05 و 2.10*1.10 به نسبت دیگر درب ها ارزانتر است که سرعت تحویل این درب های ضد حریق که عمدتا برای ساختمان ها استفاده میشوند بسیار زیاد است و در صورت صدور پیش فاکتور  به سرعت خدمتتان ارسال خواهند شد.

اما دیگر درب های ضد حریق از قبیل درب های بادبزنی ، درب های بیمارستانی ، درب های اتاق سرور و کامپیوتر تا درب های ضد حریق دو لنگه و یک و نیم لنگه زمان تحویلشان بین یک الی سه هفته میباشد که برای اطلاع دقیق تر و قیمت درب ضد حریق خواهش میکنیم با ما تماس بگیرید.

هزینه ارسال درب های ضد حریق تا باربری و یا تا محل تحویل در همدان با شما است و از آنجا وظیفه حمل و هزینه حمل و نقل بر عهده شخص خریدار میباشد که ضمن توجه به کیفیت و قیمت بسیار مناسب درب های ضد حریقی که از همدان خریداری میکنید این هزینه علی الخصوص برای تعداد سه درب به بالا به چشم نخواهد آمد و صرفه جویی در هزینه را نیز خواهید داشت.

لیست قیمت درب ضد حریق

باتوجه به قیمت به روز ورق آهن و رنگ و … و همچنین متفاوت بودن قیمت درب ضد حریق ارزان با توجه به ابعاد درخواستی شما از گذاشتن لیست قیمت معذوریم اما اگر با ما تماس بگیرید قیمت به روز را به شما اعلام میکنیم

عقد قرار داد با پیمانکاران عزیز و شما عزیزان باعث افتخار ما خواهد بود خواهشمند است برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

 

قیمت درب ضد حریق
لیست قیمت درب ضد حریق

 

با توجه به تغییرات نرخ ارز میتوان عنوان کرد همچنان بهترین قیمت و پایینترین قیمت را در همدان ما به شما عرضه میکنیم و وقتی میگوییم در همدان پایینترین قیمت را ارائه میدهیم به این معنی است که در سراسر ایران درب های ضد حریق را ما با همه تاییدیه ها اعم از آتش نشانی و یو ال اروپا با تضمین صد در صدی پایینترین قیمت و ارزانترین قیمت خدمت شما عرضه میکنیم.

درباره ی درب ضد حریق

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09194265730

همچنین ببینید

گواهی اصالت درب ضد حریق

گواهی اصالت کالا برای درب ضد حریق چیست و چه ضرورتی دارد؟

الزام صدور گواهی اصالت کالا برای درب ضد حریق در خصوص ضرورت استفاده از درب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *