خانه / درب ضد حریق دولنگه
درب ضد حریق دولنگه و بزرگ
قیمت درب ضد حریق دولنگه

درب ضد حریق دولنگه

درب ضد حریق دولنگه

درب ضدحریق دولنگه همانطور که از اسمش پیداست در نگاه کلی یک درب ضد حریق است که از دو قسمت تشکیل شده و قاعدتا ابعاد آن بزرگتر از درب های ضد حریق تک لنگه میباشد.

موارد استفاده درب حریق دو لنگه

درب ضد حریق دولنگه بیشتر مورد استفاده در مکان هایی مانند بیمارستان و درب اتاق های سرور و کارخانجات تا درب های انبار های بزرگ و در مراکز بزرگ قرار میگیرد. قاعدتا با توجه به این که در درب ضد حریق در بیمارستان یا اتاق های سرور و یا درب انبار ها نمیتوان از ابعاد درب های معمولی استفاده کرد مجبور با افزایش سایز هستیم.

انواع درب ضد آتش دولنگه

وقتی ابعاد درب دو برابر درب های ضد حریق معمولی باشد باید درب ضد حریق دو لنگه تولید کرد که برخی از این درب ها به صورت پروانه ای باز میشوند که به آن ها در اصطلاح درب ضد حریق پروانه ای میگویند. قطع به یقین شما این درب ها را حتما در بیمارستان ها و یا سازمان های دولتی از نزدیک دیده اید حتی اگر هم اکنون که این مطلب را میخوانید حضور ذهن نداشته باشید.

نوع دیگری از این درب ها یک لنگه ثابت است و لنگه دیگر درب برای فرار و رفت و آمد همواره باز است که لنگه ثابت در مواقع خاص و برای عبور دادن اجسام خاص باز میشود و سپس پس از جابجایی آن جسم خاص دوباره به حالت ثابت میماند.

قاعدتا در مکان هایی مانند انبار به دلیل اینکه احتمال آتش سوزی وجود دارد و برای اینکه بتوان به محض آتش سوزی از سرایت حریق به دیگر قسمت ها جلوگیری کرد از درب های ضد حریق استفاده میشود. در این که چرا از این درب ها استفاده میشود که توضیحات کافی در مطالب قبلی نیز به وفور داده شد اما چرا با ابعاد بزرگ استفاده میشود جواب خیلی ساده هست به دلیل جا به جایی های کالاهایی که ابعاد بزرگ دارند در انبارها و اتاق های سرور و یا به دلیل حجوم زیاد جمعیت در بیمارستان ها استفاده از ابعاد بزرگ که باعث دولنگه شدن درب میشود منطقی است.

درب ضد حریق دو لنگه

سفارش ساخت درب ضد حریق دولنگه

چون بیشتر انبار ها اجسامی در آنها قرار میگیرد که باید از دربی با ابعاد بزرگتر از درب ضد حریق معمولی استفاده شود ازین رو استفاده از درب های ضد حریق دولنگه در انبار ها امری رایج و طبیعی میباشد که ابعاد آن با توجه به نیاز شما تغییر خواهد کرد.

دستگیره درب های ضد حریق با توجه به نیاز شما و نوع قفلی که برای آن مناسب میدانید متفاوت است. گاهی اوقات شما نیاز دارید که درب از هر دو طرف قفل بشود و یا نیاز دارید که امنیت آن بیشتر از قفل های معمولی باشد و یا حتی با استفاده از اثر انگشت و یا کارت رمز دار و یا قفل های الکترونیکی باز شود.

قیمت درب ضد حریق دولنگه و انواع ابعاد آن

خواهشمند است برای اطلاع قیمت نوع درب ضد حریق درخواستی تماس بگیرید که پس از مشخص شدن ابعاد دقیق شما و نوع مدل قفل و دستگیره درخواستی قیمت درب ضد حریق را برای شما به صورت پیشفاکتور ارائه دهیم. پیشفاکتور با فکس و تلگرام و ایمیل انجام فرستاده میشود و کاملا رایگان نیز این امر صورت میگیرد که حتی اگر نیاز به مشاوره نیز داشته باشید در خدمت شما هستیم همچنین خاطر نشان میسازد کلیه درب ها دارای تاییدیه آتش نشانی از درب حرق تهران میباشند.

درب ضد حریق دولنگه با تاییدیه

درب ضد حریق دولنگه و بزرگ
قیمت درب ضد حریق دولنگه