خانه / درب ضد حریق تک لنگه
درب ضد حریق تک لنگه (درب یک لنگه حریق)
درب ضد حریق تک لنگه

درب ضد حریق تک لنگه

درب ضد حریق تک لنگه

درب ضد حریق تک لنگه که عمدتا با ابعاد 210*105 شناخته میشود برای فرار بعد از آتش سوزی و عدم سرایت حریق به طبقات دیگر ساختمان ها به کار میرود. این ابعاد به طور معمول برای ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی کاربرد دارد. که بعضا چارچوب هایی خارج از این ابعاد نیز برای ساختمان های مسکونی به کار برده میشود اما بیشتر سایز هایی که از این محدوده خارج هستند برای درب های ضد حریق تک لنگه نبوده و عمدتا برای درب های دیتا سنتر و بیمارستانی و… کارایی دارند.

در ساختمان هایی که طول ساختمان بالای 27 متر باشد طبق قوانین درب ضد حریق و دود مورد استفاده در آن ساختمان علاوه بر تائیدیه آتش نشانی تهران باید تایید UL اروپا را نیز دارا باشند که خوشبختانه ما موفق به دریافت این مجوز شده ایم و برای سفارش این نوع درب که کمی قیمت آن بالاتر می افتد خواهشمند است با ما تماس بگیرید تا قیمت دقیق را برایتان پیش فاکتور نماییم.

درب ضد حریق یک لنگه مخصوص فرار

اما اگر طول ساختمان شما کمتر از 27 متر باشد میتوانید با قیمت کمی پایینتری این درب ضد آتش تک لنگه را سفارش داده و با توجه به ابعاد و تیراژ سفارشتان آن ها را تحویل بگیرید. که ارسال از کارخانه درب ضد حریق همدان به تمامی نقاط ایران امکانپذیر بوده و در اسرع وقت صورت میگیرد.

برای نصب و چارچوب بندی نیز میتوانیم نصاب مورد اعتماد خود را خدمتتان ارسال نموده و یا برای مشاوره رایگان میتوانید با ما تماس بگیرید. همانطور که در مظالب قبلی نیز ذکر گردید ساخت انواع درب ضد حریق تک لنگه و دو لنگه با ابعادی که شما سفارش میدهید در اسرع وقت و با قیمت مناسب قابل انجام بوده و انواع درب ضد حریق چپ باز شو و راست بازشو و نیز درب های ضد حریق با انواع قفل های آنتی پنیک و … برای شما امکان پذیر می باشد.

جهت خرید ، مشاوره رایگان، اطلاعات بیشتر و نیز دریافت قیمت و پیشفاکتور لطفا با ما تماس بگیرید.

درب ضد حریق تک لنگه

در صفحه اصلی سایت اطلاعات جامع و کامل تری سعی شده در رابطه با درب ضد حریق و فروش ویژه آن قرار داده شود و در سطوح مختلف سایت درباره هر مبحث تخصصی تری ریز به ریز وارد شده ایم و اطلاعات شاید مفیدی قرار گرفته است اما چنانچه پس از مطالعه کامل این مطالب همچنان نیاز به اطلاعت تکمیلی داشتید میتوانید به راحتی با ما تماس گرفته تا شما را در جریان امور قرار دهیم و نیز جهت مطلع شدن از قیمت روز و ارسال پیشفاکتور رایگان خدمت شما میتوانید تماسی داشته باشید.

درب ضد حریق تک لنگه