خانه / درب ضد حریق بیمارستانی
درب ضد حریق بیمارستانی درب بیمارستان ها
درب ضد حریق بیمارستانی

درب ضد حریق بیمارستانی

درب ضد حریق بیمارستانی

درب ضد حریق بیمارستانی به دلیل وجود وسایل الکترونیکی در بیمارستان ها که احتمال بروز آتش سوزی را افزایش میدهند، به منظور پیشگیری و همچنین مراقبت از بیماران بکار میرود.

همانطور که میدانید بیمارستان ها از جمله نقاط استراتژیک  و مهم در هر شهر و استان میباشند که در صورت وقوع حادثه ای مانند آتش سوزی و یا تخریب یک بیمارستان بر اثر عوامل دیگر ممکن است مشکلات زیادی مردم آن منطقه به وجود آید.

درب بیمارستانی

در هنگام حریق یکی از مهمترین دغدغه ها نجات جان انسان های گرفتار در دام آتش است و این معضل برای بیمارستان ها دوچندان است چرا که اکثر بیماران قادر به فرار و نجات جان خود نیستند ازین رو پیشگیری از حریق و پیشگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط ساختمان در صورت وقوع آتش سوزی، در بیمارستان ها امری به مراتب بالاتر از ساختمان های دیگر است.

ازین رو پیمانکاران بیمارستانی هم از روی وظیفه انسانی و هم از روی قانون میبایست در اکثر اتاق های مهم ساختمان بیمارستان از درب ضد حریق بیمارستانی برای ساخت بیمارستان استفاده کنند که در این صورت اگر افتخاری باشد در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

قیمت درب ضد حریق بیمارستانی

همانطور که میدانید قیمت ورق آهن به روز است و هرلحظه ممکن است تغییر کند که در قیمت گذاری درب ضد حریق تاثیرگذار است. تعداد درب های بکار رفته در بیمارستان با توجه به وسعت آن متغیر است که به طبع برای دریافت قیمت درب ضد حریق بیمارستانی به روز و نحوه سفارش ساخت با ابعاد و اندازه های مورد نظرتان خواهشمند است تماس بگیرید.

انواع درب ضد حریق بیمارستانی

هر نوع ابعاد و اندازه ای برای درب های ضد حریق بیمارستانی مد نظر داشته باشید در اسرع وقت قابل ساخت است و درب های ضد حریق ما دارای تاییدیه آتش نشانی از تهران هستند که برای تعیین ابعاد و تعداد و نوع قفل و دستگیره های درخواستی تماس حاصل فرمایید.

درب ضد آتش بیمارستانی
درب ضد آتش بیمارستانی

اهمیت درب بیمارستان

منباب اهمیت درب بیمارستان باید توجه داشته باشید به غیر از بحث فرار بیماران و … که مطرح شد همانطور که میدانید بیمارستان یکی از نقاط استراتژیک هست در زمان  مواقع حساس مثل زلزله ، سیل ، طوفان و مخصوصا جنگها نباید آسیبی به بیمارستان ها وارد شود و از آنجا که در زمان اتفاقات ناگوار امکان آتشسوزی بسیار است فلذا استفاده از درب ضد حریق در بیمارستانها قطعا مهم و ضروری است و حتی از دیگر ساختمان ها نیز حیاتی تر است.

درب ضد حریق بیمارستانی
درب ضد حریق بیمارستانی